The day before! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Christian Kuijpers - WaarBenJij.nu The day before! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Christian Kuijpers - WaarBenJij.nu

The day before!

Door: Christian

Blijf op de hoogte en volg Christian

01 September 2014 | Nederland, Nederland

Na een dikke week vol met feesten en afscheid nemen is het morgen dan eindelijk zover! In nog geen 24 uur gaat mijn reis door Australië, Nieuw Zeeland en Indonesië eindelijk beginnen. Het is iets wat al jaren in mijn hoofd heeft gezeten, maar wat door toedoen van wat studievertraging maar op zich heeft laten wachten.

Een heel erg concreet reisplan heb en wil ik niet, een idee natuurlijk wel. Voor degene wie ik er nog niet lastig mee heb gevallen: ik vlieg morgen (met een pitstop van een paar dagen in Brisbane) naar Cairns, in het tropische noordoosten van Australië. Cairns wordt ook wel 'the gateway to the Great Barrier Reef' genoemd. Het is daarom ook niet heel verwonderlijk dat ik juist daar mijn PADI Open Water (duikbrevet) wil gaan halen. Het idee is om hierna vanuit Cairns langzaam langs de kust naar het zuiden, richting Sydney te reizen. Hier pak ik ergens in eind november het vliegtuig naar Nieuw Zeeland. In de daaropvolgende maand ga ik dan door zowel het noorder- als het zuidereiland van Nieuw Zeeland reizen. Tweede kerstdag pak ik dan weer het vliegtuig naar Sydney om op tijd te zijn voor het oud&nieuw feest (waar ik nu al naar uit kijk!). Hoe mijn reis vanaf het nieuwe jaar er dan uit ziet is nog vaag. Ik wil in ieder geval nog de zeer-dunbevolkte westkust van Australië meemaken en mijn reis afsluiten met Bali>Gili>Lombok (Indonesië).

Tot slot, om af te sluiten, een leuke quote die bij een van mijn afscheidscadeautjes zat en waar ik me eigenlijk best goed ik kan vinden:
"Go confidently in the direction of your dreams, live the life you've imagined"

Ik heb er zin in!

  • 01 September 2014 - 15:10

    Gerry:

    Christian,

    Ik wens je heel veel plezier down under. Geniet ervan!
    Ik zal je missen!

    xx

  • 01 September 2014 - 15:23

    Marjolein:

    Chris! :)

    Lang naar uitgekeken en morgen wordt t dan eindelijk werkelijkheid!
    Superstoer dat je dit zo gaat doen! Geniet ervan op volle toeren!!
    Ben benieuwd naar al je avontuurlijke verhalen!

    Groetjes, Marjolein x

  • 01 September 2014 - 15:37

    Dorettie:

    Hey Chris,

    stoer man je droom wordt werkelijkheid.
    Hele goed reis en vooral genieten.
    Ik volg je, ben benieuwd naar je avonturen!!!

    Groetjes Dorettie.

  • 01 September 2014 - 21:09

    John En Olga:

    Héél veel plezier. Leuk dat we je kunnen volgen.
    Genieten ervan hè. !!

  • 01 September 2014 - 22:15

    Theo+Wilhelmien:

    Christian,
    Een goede reis, geniet van "down under", zorg goed voor jezelf en kom ook "weer naar boven" !!!

  • 02 September 2014 - 01:15

    William En Helma:

    Een heel goede reis. Geniet van het avontuur en leuk dat we mogen meegenieten door je blog!

  • 02 September 2014 - 08:58

    Thea:

    Hoi Christian

    Wij als fam. vd Loop uut Mill wensen je ontzettend veel plezier. Geniet van alle dingen die op je pad komt en we zullen je reis verder volgen. Veel plezier

  • 04 September 2014 - 12:50

    Marianne En Jan:

    We gaan je volgen en je wensen je een fantastische tijd.

  • 04 September 2014 - 23:12

    Jacqueline:

    Lieve Chris geniet van de reis en tot volgend jaar!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Christian

Begin september vlieg ik naar Brisbane. Daar zal ik aan mijn reis beginnen door Australië, Nieuw Zeeland en Indonesië.

Actief sinds 01 Sept. 2014
Verslag gelezen: 375
Totaal aantal bezoekers 10125

Voorgaande reizen:

02 September 2014 - 30 November -0001

Australië, Nieuw Zeeland en Indonesië

Landen bezocht: